مقالات

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با متریال جدید

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در سال های اخیر در صنعت دکوراسیون داخلی به ویژه دکوراسیون سرویس بهداشتی برای ایجاد ساختاری شیک و ساده از پوشش ها و متریال های میکروسمنت استفاده شده است.

این دسته از متریال های مدنظر که استفاده از آنها ساده بوده و مقاومت بالایی هم دارند توسط شرکت هایکا به بازار عرضه و توزیع می شود که بسته بندی های این محصول در وزن های مختلف 5 کیلویی و 10 کیلویی و غیره می باشد.

این محصول در واقع به عنوان جایگزین مناسب کاشی و سرامیک به عنوان دیوار پوش های سنگین در سرویس های بهداشتی امروزه اجرا می‌شود که بسیار مدرن بوده و متریال به کار رفته در آن نیز با سلیقه نسل جدید مطابقت دارد.

علت استفاده از پوشش های مدرن در دکوراسیون سرویس بهداشتی

با توجه به اینکه سرویس های بهداشتی مصرف آب بیشتری را به خود اختصاص داده اند و تنها مکانی است که در منزل آب زیادی در آن استفاده می شود.

 به همین منظور استفاده از پوشش های همچون میکروسمنت جهت عایق کردن این محیط می تواند به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

استفاده از میکرو سمنت علاوه بر زیبایی قابلیت عایق کاری و ضد رطوبت را دارد به همین منظور از آن در بین کاشی ها و محیط های یک دست و یا حتی اگر محیط ها دارای ناهمواری هم باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

اگر می خواهید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید جای هیچ گونه نگرانی نیست شما می توانید با تنوع گسترده‌ای از میکروسمنت های سرویس بهداشتی آنچه را که مطابق سلیقه خود است به اجرا درآورید.

تنوع میکروسمنت مجموعه هایکا به گونه ای است که می توانید هر گونه طرح کلاسیک ساده و بسیار شیک را که پایه آن استفاده از بتن و سیمان باشد را در سرویس بهداشتی خود پیاده سازی کنید.

 به طوری که حتی اگر دیوارهای سرویس بهداشتی شما به صورت گچی و یا سیمانی باشد استفاده از میکرو سمنت به راحتی بر روی آن ها اجرا می شود.

ویژگی های تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی به شرح زیر است.

به منظور تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده از میکرو سمنت نقش بسزایی را ایفا کرده است به طوری که ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی
  • در ابتدا اگر از پوشش میکروسمنت شرکت هایکا برای سرویس بهداشتی خود استفاده می کنید باید این را در نظر داشته باشید که این پوشش استفاده شده بسیار زود خشک خواهد شد و می توانید بعد از ۲۴ ساعت از سرویس های بهداشتی مربوطه استفاده لازم را انجام دهید.
  • برای پیاده سازی این پوشش مدرن و شیک تنوع رنگ بالایی اختصاص داده شده به طوری که  حتی می توانید از رنگ های مختلف هم برای پیاده سازی آن استفاده کنید.
  • از این پوشش برای سطوح مختلفی همچون سطح های ناهموار روی دیوار و سقف و حتی  قابلیت نصب بر روی کف سرویس بهداشتی را هم دارد.
  • از آنجا که مواد اولیه در تولید آن کاملاً به صورت استاندارد تولید شده است دیگر برای اجرای آن نیازی به زیرسازی ندارید.
  • یکی از ویژگی مهم اینگونه پوشش های مورد استفاده در تغییر دکوراسیون فراهم کردن محیطی شیک و لوکس خواهد بود.
  • متناسب با سلیقه هر مشتری که دوست دارد از رنگ و طرح های متنوع این پوشش استفاده کند شرکت هایکا رنگ های براق مات و نیمه مات را تولید کرده است که در این زمینه به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
  • از آنجا که ممکن است در سرویس های بهداشتی از کاشی استفاده شده باشد در طول سال ممکن است لکه های آب بر روی آن به وجود بیاید و بسیار به سختی پاک شود اما اگر از پوشش های مدرن امروزی همچون میکرو سمنت در سرویس های بهداشتی خود استفاده کنید با توجه به متریالی که در ماده اولیه این محصول به کار برده شده است این قابلیت را دارد که لکه ها به راحتی پاک شوند و محیطی کاملاً تمیز در اختیار استفاده کنندگان و مشتریان قرار بگیرد.

مسئله مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که پوشش میکروسمنت  ضد آب است و هم عایق مناسبی برای سرویس های بهداشتی به طوری که قرار گرفتن لایه های زیرین آن در مقابل آب نفوذ پذیری بالایی داشته و باعث شده که نم به بخش های دیگر منتقل نشود.

ممکن است این سوال در ذهن شما مشتریان ایجاد شود که اگر کاشی سرویس بهداشتی شکسته باشد و یا اینکه ترک خورده باشد باید آن را تعویض کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود به طوری که شما می توانید برای اجرای پوشش میکروسمنت  آن را به تیم حرفه ای مجموعه هایکا بسپارید زیرا ترک خوردگی ها و شکستگی ها برای پیاده سازی این پوشش مدرن خلل ایجاد نمی کند و با سپردن اجرای این پوشش به متخصصین مجموعه ما بعد از چند ساعت سرویس بهداشتی کاملاً یکدست را تحویل خواهید گرفت.

تفاوت تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با پوشش مدرن و کاشی به چه صورت است؟

یکی از تفاوت های بارزی که سبب شده از پوشش های مدرن همچون میکروسمنت برای سرویس های بهداشتی استفاده شود، نداشتن درز است به طوری که اگر در سرویس های بهداشتی از کاشی استفاده شود بین کاشی ها درز هایی وجود دارد که باعث می شود میکروب ها در آن جا جمع شوند.

 از طرفی نیز نصب کاشی بسیار دشوارتر است و حتی ممکن است در صورت خرابی یا ترک خوردگی ظاهر سرویس بهداشتی مد نظر را برهم بزند.

یکی دیگر تفاوت های استفاده از میکرو سمنت در سرویس بهداشتی آنتی باکتریال بودن آن است که به راحتی با آب هم تمیز می شود اما اگر استفاده از کاشی و سرامیک در سرویس بهداشتی استفاده شود ممکن است لکه های روی آن به همین سادگی از بین نرود.

استفاده از میکروسمنت در تغییر دکوراسیون های سرویس بهداشتی برتری هایی نسبت به کاشی دارد به طوری که از لایه های بیرونی آن از رزین استفاده شده است که بسیار براق است و باعث افزایش کیفیت محصول هم می شود اما کاشی ها ممکن است به مرور زمان کیفیت و براقیت خود را از دست بدهند.

برای انتخاب و اجرای پوشش مدرن برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • در ابتدا بهتر است برای تهیه پوشش مناسب به نام و شرکت برند هایکا دقت کافی را داشته باشید.
  • حتماً کیفیت لایه های زیرین را در نظر بگیرید به طوری که بهتر است لایه های زیرین عاری از هرگونه گرد و غبار و آلودگی باشد.
  • مورد بعدی انتخاب پوشش درجه یک و مناسب برای سرویس بهداشتی می باشد که بهتر است در این زمینه با متخصصین تغییر دکوراسیون مجموعه هایکا مشورت کنید.
  • آماده کردن رنگ مد نظر نیز از اهمیت های ویژه ای برخوردار است به طوری که باید در انتخاب رنگ میکرو سمنت حساسیت بالایی را خرج دهید تا بتوانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید.
  • به این مسئله توجه کنید که اگر پخش مواد میکروسمنت در قسمت های مختلف برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی به درستی اجرا نشود می تواند باعث ایجاد و ایراداتی شود از این رو پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از اجرای این دسته از پوشش ها از تیم متخصص ما کمک بگیرید.

هزینه اجرای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با توجه به متراژ مد نظر متنوع خواهد بود و همچنین در صورتی که کار را به مجموعه متخصص هایکا بسپارید هزینه های شما کاملاً مناسب و استاندارد خواهد بود و این که در پایان می توانید سرویس بهداشتی کاملا شکیل و به روز را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *