مقالات

مراحل اجرای میکروسمنت به چه صورت می باشد؟

مراحل اجرای میکروسمنت

یکی از ساده ترین پوشش های بتنی میکروسمنت می باشد، ولی باید به چند نکته قبل از اجرای پوشش میکروسمنت دقت نمایید. برای اجرای میکرواسکرید نیازی نیست که از مصالح سنگینی استفاده کنید. برای اجرای میکرواسکرید شما احتیاج به سنگ سنباده نوسانی و دستگاه پرداخت سطوح و همچنین جارو برقی و ابزارهای ساده مثل ابزارهای اندازه گیری و ماله دارید. برای توضیحات بیشتر در مورد مراحل اجرای میکروسمنت با ما همراه باشید.

مراحل پیاده سازی میکروسمنت

در این مرحله تمامی فعالیت های اولیه مورد نیاز در مورد اجرای میکروسمنت وجود دارد. اساسی ترین کار در مرحله اول تمیز کردن تمامی سطوح به طوری که هیچ آلاینده ای وجود نداشته باشد. برای اینکه به مشکل بر نخورید بهتر است که رطوبت کفپوش را اندازه گیری و بررسی نمایید. بعد از اینکه از نبودن آب مطمئن شدید کف پوش را نیز بررسی کنید. با دقت این موضوع را بررسی کنید و به هیچ عنوان بی اهمیت به آن نگاه نکنید.

مراحل پیاده سازی میکروسمنت

اجرای مش بندی و پرایمینگ

در این مرحله باید با دقت فراوان این کار را انجام دهید، این قسمت اوج کار در مرحله اجرا است. در این مرحله باید یک لایه چسب بر روی سطوح اعمال کنید، که در مرحله بعد با مش فایبرگلاس میکس می شود. لایه چسب نیز به عنوان پل پیوند شناخته می شود. این لایه چسب که یک مایع مصنوعی است، برای جذب بیشتر سطوح سرامیکی و تقویت زیر ساخت میکروسمنت می باشد. مسئولیت مش این است که از تغییر کردن شکل میکروسمنت جلوگیری کند و باعث کشش بیشتر در سطح و مقاومت بیشتر می شود.

استفاده کردن از پوشش های پایه میکروسمنت چگونه است؟

بعد از اینکه فعالیت های اولیه را به پایان رساندید، نوبت می رسد که با اولین کارایی میکروسمنت آشنا شوید. با استفاده از یک ماله فلزی ماده را به طور مساوی بر روی تمام سطح پخش کنید. این کار را باید دو مرتبه انجام دهید و بعد با استفاده از یک سمباده و دستگاه خشک کن سطح را به خوبی صاف نمایید.

استفاده کردن از فینیش میکروسمنت به چه صورت می باشد؟

باید 2 مرتبه مانند فاز قبلی میکروسیمان را روی سطح بریزید و آن را بصورت یکنواخت درآورید. ولی در این مرحله باید از یک ماله لاستیکی استفاده کنید و مواد را ضخیم تر از لایه قبلی باید توزیع کنید.

استفاده از درزگیر

استفاده کردن از یک درزگیر در مرحله آخر. برای جلوگیری از سایش از این وسیله استفاده کنید. درزگیر یک لایه ضد آب می باشد، در ضمن باعث کاهش درخشندگی میکروسمنت می شود. به طور معمول در دمای 10 تا 30 درجه از 2 لایه درزگیر پلی اورتان استفاده می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *